torsdag 15 januari 2009

Dagens fynd!




Jag hade sån tur idag, jag var på jakt efter en tamburmajor. Åkte in till Ta till vara butiken och där hittade jag en silverbricka för 20:-, Cementfat 10:- och den fina tavlan med pionen på för 5:-!


Sedan åkte jag vidare till emaus, fyndade den rosa sjalen för 25:-.

Slutligen till Mio, dom hade rea på dom rosa kopparna som jag trånat efter, slog till på fyra stycken!!

Det är inte alla dagar man har sån tur. Tamburmajoren får vänta ett tag till, såg inte en enda jag tyckte om.

2 kommentarer:

alidas sommaräng sa...

Vilka fina saker du fyndat, och väggordet i förra inlägget gillar jag. Tänkte göra ett i vårt nya sovrum. Ha det gott vi syns på jobbet .Kram Laila

Anonym sa...

Jättefina saker, helt i din stil ;-). Jag ska kika om jag ser någon Tamburmajor då jag är ute o flänger.
Vi ses!
Kram Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...