tisdag 3 februari 2009

Brudbuketter från bröllopsmässan!

Här kommer det lite bilder från bröllopsmässan på Haganäs i helgen! Droppformad brudis i handtag med gloriosa m.m. Gjord av Helena
Rondbunden kompakt bukett i handtag, med en strut som handtag. Det kan vara lite roligt att göra något speciellt med handtaget! Gjord av Gun.

Här är det lindat en boll av aluminiumtråd och sedan pålimmat orkideer m.m. Gjord av Helena.

Droppformad nätt droppe med mycket sirligt häng av hjärtan på tråd! Gjord av Gun.

Här experimenterade jag lite. Det blev en muff att ha på armen. Jag har fästat rankor med små kvistrosor, pärlor och lemonium!


Även denna har jag gjort, vild och luftig i lime och vitt. Wiburnum, rosor annemoner m.m


Här gjorde jag en rosa och cremefärgad tårta med rosor, kvistrosor och waxblomma. Även här med lite hjärtan på tråd och pärlor som dekoration!
Buketterna finns nu på GM Gustafsons blommor om någon är nyfiken och vill titta!





1 kommentar:

Mitt vita lantliv sa...

Hallåjsan! Kul att du kikade in!

Roligt att du har en blogg!
Jätte fint hem ni har!

Ha det gott

Kramar Daniel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...